Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Základní škola Skálova dokončila projekt

ZŠ Skálova, autor: K. Doubravová

Základní škola ve  Skálově ulici byla od roku 2011 nositelem projektu Modernizace výuky na ZŠ Turnov Skálova. Nyní byl projekt dokončen.

 „V současné době je velmi důležité držet krok se světem. Žáci musí být do světa práce vybaveni nejenom dobrými jazykovými znalostmi a znalostmi informačních technologií, ale stále více se dostává do popředí například i rozvoj čtenářské gramotnosti či schopnost pracovat v týmu a respektovat jeden druhého,“ sdělil po ukončení projektu ředitel školy Michal Loukota. Na všechny tyto oblasti byl projekt zaměřen. Na škole byly nainstalovány dataprojektory a nové interaktivní tabule, nakoupeny a vytvořeny nové digitální učební materiály. „V rámci projektu proběhla školení i pro pedagogy – byli vyškoleni v rozvoji počítačové gramotnosti, taktéž v metodách a formách výuky čtenářské gramotnosti a finanční gramotnosti,“ říká Loukota a dodává: „Výuka čtenářské gramotnosti následně probíhala v 5. ročnících. Dva pedagogové absolvovali kurz anglického jazyka na Maltě, odkud přivezli řadu nových didaktických poznatků a kontaktů nejenom na české učitele.“ V pozadí nezůstal ani přístup k dětem se specifickými potřebami učení, kdy speciální pedagog působil přímo na škole a měl tedy možnost pracovat a být se žáky v každodenním styku.  Důležitou součástí projektu byla také prevence sociálně patologických jevů, kdy na škole proběhly programy na řešení těchto jevů přímo v prostředí třídy. „Věřím, že dopad projektu pocítili v prostředí školy pedagogové i žáci a že nakročený trend – jít s dobou v různých novějších oborech – bude na naší škole i nadále pokračovat,“ doufá Loukota.

Jana Pekařová

Vytvořeno 20.12.2013 23:16:28 | přečteno 851x | Bc. Radek Drašnar