Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Školní autobusy hodnoceny kladně

V reakci na dubnové změny jízdních řádů, které se dílčím způsobem dotkly i školních spojů, byla svolána porada ředitelů základních škol a byly shrnuty jejich zkušenosti s dosavadním provozem školních spojů (Skálova ulice).

V reakci na dubnové změny jízdních řádů, které se dílčím způsobem dotkly i školních spojů, byla svolána porada ředitelů základních škol a byly shrnuty jejich zkušenosti s dosavadním provozem školních spojů (Skálova ulice). Školní spoje byly obecně hodnoceny kladně s výjimkou Ohrazenického.

Ředitelé se shodli, že provoz specifických ranních školních spojů Skálovou ulicí je hodnocen jako přínosný, s jedinou výjimkou. Tou je od dubna upravený školní spoj od Ohrazenic, kterým dojíždí značné množství menších žáků i do „dívčí“ školy na ulici 28. října a pro ty byl časově i vzdáleností vhodnější výstup na Havlíčkově náměstí.

Ohrazenický školní spoj od září zase na Havlíčáku
Aby nedocházelo k dalším změnám během školního roku, padla dohoda, že do konce letošního školního roku budou „školní“ spoje jezdit tak, jak jezdí teď a od začátku září se vrátí ohrazenický spoj (dnes v 7:38 ve Skálovce – linka 310) na své původní výstupní místo na Havlíčkově náměstí (a pojede o maličko dříve, než jezdil původně) a ostatní spoje zůstanou zachovány v dnešní podobě, tedy Skálovou ulicí.

Popsané jízdní řády vycházejí z momentální situace - pokud by došlo k zásadní změně počtu cestujících či dostupné infrastruktury, může dojít ještě k mimořádnému přehodnocení dohodnutých poloh spojů.

Ing. Ondřej Polák
manager PAD pro Liberecký kraj
BusLine a.s.

Vytvořeno 24.4.2012 | přečteno 890x | Richard Mochal