Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Svatby se mohou odehrávat i v synagoze

Synagoga Turnov (2)

Město Turnov přichází pro rok 2014 s novinkou a nabízí zájemcům uspořádat svatební obřad v prostředí turnovské synagogy.

Svatební den by měl patřit k nejkrásnějším zážitkům lidského života. Páry si v tento den slibují věrnost, lásku a úctu na celý svůj život. Z prostého já a ty se stává my. Proto turnovská matrika rozšiřuje nabídku míst konání svatebních obřadů o synagogu.

Termín svatby v synagoze je potřeba dohodnout a rezervovat na matrice Městského úřadu Turnov, ve Skálově ulici čp. 84. Svatební obřady v bývalém židovském svatostánku lze realizovat po celý rok. Parkování pro nevěstu a ženicha je možné před synagogou, pro ostavení vozidel ostatních svatebčanů je možné využít blízkého parkoviště. Fotografování si snoubenci zajistí sami dle pokynů pracovníků synagogy a skýtá určitá omezení. Vzhledem k tomu, že se jedná o památkově chráněný objekt, není v synagoze možné házet rýži nebo okvětní lístky květin ani jinak znečišťovat chráněný prostor. Kapacita synagogy je maximálně 35 až 40 osob.

Poplatek za svatební obřad činí 4.210 korun a zahrnuje částku 2000 korun za nájem synagogy, 1000 korun je správní poplatek za uskutečnění obřadu mimo úředně určenou místnost, 1000 korun činí výdaje města na zajištění obřadu a částku 210 korun tvoří 21% daň z přidané hodnoty. Poplatky se hradí přímo na matričním úřadu při podání žádosti. Bližší informace podají pracovnice matriky.

Vytvořeno 30.1.2014 11:25:53 | přečteno 1052x | Bc. Radek Drašnar