Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
OCENĚNÍ PRO ZDRAVOTNĚ SOCIÁLNÍ SLUŽBY TURNOV
ZDRAVOTNĚ SOCIÁLNÍ SLUŽBY TURNOV ZÍSKALY NEJVYŠŠÍ OCENĚNÍ ZNAČKY KVALITY Naše zařízení Zdravotně sociální služby Turnov, konkrétně Domov pro seniory Pohoda, získalo 13. října na celostátním kongresu Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR v Táboře v rámci Týdne sociálních služeb nejvyšší možné ocenění „Značky kvality“. V historii udělování této značky jsme druhé zařízení v České republice, které obdrželo tuto cenu s maximálním počtem 5 hvězdiček.
ZDRAVOTNĚ SOCIÁLNÍ SLUŽBY TURNOV ZÍSKALY NEJVYŠŠÍ OCENĚNÍ ZNAČKY KVALITY
Naše zařízení Zdravotně sociální služby Turnov, konkrétně Domov pro seniory Pohoda, získalo 13. října na celostátním kongresu Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR v Táboře v rámci Týdne sociálních služeb nejvyšší možné ocenění „Značky kvality“. V historii udělování této značky jsme druhé zařízení v České republice, které obdrželo tuto cenu s maximálním počtem 5 hvězdiček.
Co se vlastně skrývá pod pojmem „Značka kvality“? Asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, která je největší profesní organizací sdružující registrované poskytovatele sociálních služeb v České republice, realizuje projekt s názvem „Značka kvality v sociálních službách“. Jde o systém externí certifikace zařízení, který je založen na tzv. udělování hvězd. Každá hvězdička je udělena na základě spokojenosti uživatelů v pěti sledovaných oblastech, jako je ubytování, stravování, kultura a volný čas, partnerství a péče.
Komise hodnotí všechny důležité aspekty pobytu v zařízení. Požadované informace získává nejen od vedení domova, ale především osobním pohovorem od našich uživatelů. Výsledkem je objektivní zjištění kvality poskytování služby přímo z pohledu uživatele. Cílem „Značky kvality“ je poskytnout zájemcům o služby, kteří vstupují do domova pro seniory, ale také jejich rodinným příslušníkům jednoznačnou informaci o tom, jakou kvalitu mohou od života v daném domově očekávat. Laicky řečeno, certifikace sděluje, zda se jedná např. o dvouhvězdičkový nebo pětihvězdičkový domov.
Na podobném principu se běžně provádí zjišťování kvality poskytované služby i ve vyspělých zemích Evropy. Rád bych touto cestou poděkoval všem zaměstnancům Domova pro seniory Pohoda, kteří každodenní odbornou péčí a svým vlídným přístupem přispívají k tomu, aby se zde uživatelé cítili co nejlépe, a zároveň mají největší podíl na právě uděleném ocenění.
Bc. Jaroslav Cimbál, ředitel ZSST