Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

E-aukce energií pro domácnosti i živnostníky je realitou

úspora zemního plynu

Město Turnov ve spolupráci se společností eCENTRE, a.s. připravilo pro domácnosti svých občanů, ale také drobné živnostníky a občany přilehlých obcí bezplatnou elektronickou aukci elektrické energie a zemního plynu.

Cílem této akce je snížení ceny energií a dosažení úspor v přepokládané výši 20 – 25%. K Vašim úsporám vede jen pár kroků:

1. krok: Na kontaktním centru v obřadní síni Městského úřadu v Turnově podepíšete smlouvu s eCENTRE a předáte potřebné podklady: - kopie stávajících smluv na elektřinu/plyn včetně všech dodatků a obchodních podmínek (smlouva o dodávkách)

- kopie vyúčtování elektřiny/plynu (souhrnná fakturace + detailní rozpis vyúčtování)

2. krok: eCENTRE sesbírá podklady od všech subjektů (domácností, živnostníků.....).

3. krok: eCentre sdruží poptávku do e-Aukční síně.

4. krok: eCENTRE osloví široké portfolio dodavatelů a vyzve je k účasti v e-Aukci.

5. krok: V internetové Aukční síni jsou porovnány nabídky dodavatelů – zajištěna férová soutěž.

6. krok: eCENTRE porovná Vaše dosavadní ceny s cenou vzešlou z e-Aukce.

7. krok: Je-li cena z e-Aukce nižší než Vaše stávající cena, eCENTRE zajistí podpis smlouvy mezi Vámi a vítězným dodavatelem. Máte tak zajištěn 100% administrativní servis.

Elektronická aukce se uskuteční v následujícím časovém harmonogramu:

3. – 7. června 2013 roznos ikona souboruletáčků do poštovních schránek

10. června 2013 zahájení sběru Vašich podkladů a uzavírání smluv na kontaktním místě

25. července 2013 ukončení sběru podkladů a uzavírání smluv

25. srpna 2013 první e-aukce na dodavatele elektrické energie a zemního plynu

12. září 2013 od toho data budou na kontaktním místě připraveny k podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem

Provoz kontaktního místa: Městský úřad Turnov, Antonína Dvořáka 335, obřadní síň, od 10. 6. do 25. 7. 2013 každé pondělí a středu od 14:00 do 17:30 hodin

Bližší informace: pan Jakub Makalous, tel.: 603 297 271, e-mail: jakub.makalous@ecentre.cz, www.ecentre.cz

e_CENTRE

 


 

Vytvořeno 3.6.2013 13:58:08 | přečteno 1606x | Bc. Radek Drašnar