Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

referent pro správu městských budov

na Městský úřad Turnov, odbor správy majetku

Oznámení o volném pracovním místě

 

Město Turnov přijme zaměstnance/zaměstnankyni na pozici:

Referent pro správu městských budov

na odboru správy majetku Městského úřadu Turnov

 

Oblast činnosti:

  • správa nemovitého majetku města se zaměřením na správu nemovitých věcí (budov) užívaných příspěvkovými organizacemi města,
  • zadávání a aktivní kontrola projektů, realizace investic a kontrola staveb, zajišťování oprav, údržby budov a souvisejících činností,
  • zajišťování potřebných revizí (rozvody elektřiny, rozvody plynu, kontroly kotlů, hromosvodů, tlakových nádob apod.) a zajištění odstraňování závad zjištěných při revizích,
  • zajišťování dokumentů pro spravované budovy dle zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření energií, ve znění pozdějších přepisů.
  • sledování spotřeby energií, sběr, sledování a vyhodnocování dat z objektů ve vlastnictví města, příspěvkových organizací a obchodních společností a zpracování návrhů optimalizace spotřeby energií u organizací zřizovaných městem Turnov,
  • příprava investičních a neinvestičních projektů s dopadem na energetickou náročnost spravovaných budov - fotovoltaika, hospodaření se srážkovou vodou, elektrické dobíjení, veřejné osvětlení, elektrické energie atd.

 

Požadavky na vzdělání:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, technického směru

 

Další požadavky:

  • znalost práce s projektovou dokumentací
  • komunikativnost
  • schopnost samostatné i týmové spolupráce
  • důslednost, pečlivost, spolehlivost
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

 

Výhodou:

  • znalost procesu zadávání veřejných zakázek
  • znalost stavebního zákona
  • zkušenost s energetickým managementem
  • ovládání softwaru – dálkové připojení objektů
  • zkušenost s projektovým řízením

 

Platové zařazení: 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Nabízíme:

  • možnost získání roční odměny při mimořádné aktivitě či splnění stanovených úkolů
  • 5 týdnů dovolené, možnost čerpání dalšího volna dle kolektivní smlouvy
  • pružná pracovní doba
  • stravenky, možnost čerpání sociálního fondu
  • možnost firemního telefonního tarifu

 

Nástup: dle dohody (pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce)

 

Přihlášku, jejíž součástí bude:

  • životopis s popisem praxe
  • motivační dopis
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

doručujte na adresu Městský úřad Turnov, Ing. Jana Chlupová, Antonína Dvořáka 335, 511 01 Turnov, nebo elektronicky na adresu: j.chlupova@mu.turnov.cz.

 

Lhůta pro podání přihlášky: průběžně

 

Bližší informace poskytne Mgr. Dagmar Šrytrová, vedoucí odboru správy majetku, tel. 481 366 316.

 

V Turnově dne: 22.11.2022


Mgr. Eva Honzáková

tajemnice Městského úřadu Turnov 



Vytvořeno 24.11.2022 7:37:06 | přečteno 199x | Ing. Jana Chlupová
load