Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Odbor finanční

Odbor sídlí v budově radnice, Antonína Dvořáka 335

JménoFunkceKontaktE-mail

Odbor finanční

Bc. Jana Chodaničovávedoucí finančního odboru+420 481 366 203j.chodanicova@mu.turnov.cz
Zdeňka Salačováreferentka finančního odboru - poplatky+420 481 366 202z.salacova@mu.turnov.cz
Pavlína Hozdeckáreferentka finančního odboru - odpady+420 481 366 214p.hozdecka@mu.turnov.cz
Kristýna Dobrovolná, DiS.referentka finančního odboru - účtárna+420 481 366 206k.dobrovolna@mu.turnov.cz
Radmila Hurdálkováreferentka finančního odboru - účtárna+420 481 366 208r.hurdalkova@mu.turnov.cz
Jana Justrováreferentka finančního odboru - účtárna+420 481 366 205j.justrova@mu.turnov.cz
Jana Kopečnáreferentka finančního odboru - účtárna+420 481 366 207j.kopecna@mu.turnov.cz
Simona Vlčkováreferentka finančního odboru - mzdy+420 481 366 444s.vlckova@mu.turnov.cz

Formuláře odboru, Životní situace odboru

Odbor pro potřeby města a úřadu

  • připravuje, sestavuje a projednává rozpočet města
  • projednává návrhy rozpočtů městských organizací
  • zpracovává návrhy rozpočtových změn a zajišťuje rozbory hospodaření
  • vyúčtovává dotace
  • sestavuje závěrečný účet města
  • připravuje návrhy rozpočtového výhledu a rozpočtového provizoria
  • vede účetnictví města a zodpovídá za účetní závěrky, rozvahu a finanční vypořádání
  • obstarává platební a zúčtovací styk
  • zajišťuje výběrová řízení na poskytovatele úvěrů
  • připravuje podklady k žádostem o dotace, granty a příspěvky
  • zpracovává a podává na finanční úřad daňová přiznání týkající se města
  • provádí kontroly městských příjmových pokladen
  • ověřuje podpisy a dokumenty pro potřeby města
  • vede mzdovou agendu městského úřadu, městské policie a příspěvkové organizace Hrad Valdštejn
  • spravuje poplatky správní za výherní hrací přístroje, povoluje jejich provozování, provádí jejich kontrolu a kontrolu vyúčtování odvodů z VHP na veřejně prospěšné účely
  • vede příjmovou pokladnu, zpracovává statistiku, eviduje a vymáhá pohledávky
  • metodicky řídí příspěvkové organizace, kontroluje jejich výkazy a zajišťuje předání na krajský úřad
  • zajišťuje sběr dat pro ministerstvo financi do informačního systému o platech příspěvkových organizací
  • zpracovává rozbor hospodaření a návrh na vypořádání hospodářských výsledků
  • poskytuje metodickou pomoc spádovým obcím v oblasti rozpočtu, daní, účetnictví, mezd, místních poplatků, výkaznictví a příspěvkových organizací
  • řeší rozpočtovou a finanční problematiku městských organizací
  • provádí kontroly

Spravuje tyto místní poplatky

  • ze psů 
  • z pobytu
  • za komunální odpad 
Vytvořeno 11.6.2012 11:05:42 | přečteno 11816x | Richard Mochal